مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:552021-11-28سياسي

جشنواره ملی فانوس برترین های خود را شناخت


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت: مرحله استانی پنجمین جشنواره ملی استانی ترنم فتح و نیز سومین مرحله تئاتر سنگر ویژه تولیدات آثار هنری در حوزه ها دفاع مقدس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ سعید کوشکی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فانوس، اظهار داشت:  در پرتو خون شهیدان درقله های برافراشته علمی، نظامی و دیگر مسائل قرار گرفته ولی با مشکل  اقتصادی و فرهنگی متعددی روبه رو هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با همت دولت جدید که پرچمدار مقابله با آسیب ها و مشکل پیش روی ایران  اسلامی است بتوان در قالب برپایی چنین جشنواره هایی عبور کنیم.

مدیر کل بیناد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: تاکنون 14 جشنواره و کنگره از سوی بنیاد حفظ آثار در سطح ملی و بین المللی  با هدف کشف استعداد های هنر خارج از رانت هایی که در حوزه های هنر وجود دارد  برگزار شده است.

  کوشکی بیان داشت:  ترویج فرهنگ دفاع مقدس  که مقام معظم رهبری به عنوان گنج در قالب ادبیات، سرود، فیلم، تئاتر،  یاد کرده اند باید مورد توجه اهل قلم، هنر و نیز نویسندگان  و کسانی که دست بر  قلم دارند قرار گیرد.

 بخشی از مشکلات فرهنگ بی توجهی به دفاع مقدس است وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات فرهنگی بی توجهی به فرهنگ دفاع مقدس است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی فانوس برترین های خود را شناخت

جشنواره ملی فانوس برترین های خود را شناخت