مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-28ورزشي

‪ PS5 معرفی دسته دوال سنس


این دسته ی جدید سیاه و سفید که طرحی شبیه به بومرنگ دارد، به شما امکان لذت بردن هرچه بیشتر از بازی های کنسول پلی استیشن 5 را می دهد.

تمامی ویژگی های جذاب از جمله فیدبک لمسی (Haptic Feedback) هرچه قوی تر، - این دسته ی جدید سیاه و سفید که طرحی شبیه به بومرنگ دارد، به شما امکان لذت بردن هرچه بیشتر از بازی های کنسول پلی استیشن 5 را می دهد.

تمامی ویژگی های جذاب از جمله فیدبک لمسی (Haptic Feedback) هرچه قوی تر، محرک های تنش زای پویا (Adaptive Triggers) و میکروفن داخلی در این دسته ی کوچک گردآوری شده اند.

به همچنین سرعت شارژ این دسته زمانی که به کنسول متصل است، بسیار سریع است و پورت های USB به سرعت آزاد خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام تک سیرو، سونی می گوید که این طراحی جدید دوال سنس یک “فاصله ی اساسی با کنترلرهای قبلی ایجاد کرده و نشان می دهد که ما چه احساسی نسبت به جهش نسلی PS5 داریم.

” طراحی سیاه و سفید احتمالا به کنسول پلی استیشن 5 نیز کشیده خواهد شد که متفاوت از رنگ مشکی معمولی است که سونی از زمان PS2 برای تولید کنسول های خود انتخاب کرده است.

اما می توان انتظار داشت که سونی در سال های پس از عرضه، انواع رنگ ها را تولید کند، همانطور که در مورد هر کدام از کنترلرهای جدید که پس از دسته ی پلی استیشن 1 دیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‪ PS5 معرفی دسته دوال سنس

‪ PS5 معرفی دسته دوال سنس