مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:152021-11-28سياسي

فرزند شهید فخری زاده: واکسن فخرا قدرتمند و بدون هیچگونه عوارض است


فرزند دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده که به عنوان نخستین داوطلب واکسن فخرا را دریافت کرد، گفت: واکسن فخرا قدرتمند و بدون هیچگونه عوارض است که امیدواریم به تمام نقاط ایران برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، مهدی فخری زاده، فرزند دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده عصر امروز در مراسم رونمایی از المان در محل عروج این شهید در شهر آبسرد اظهار کرد: شهر آبسرد سالیان سال همچون چاه های کوفه شاهد غربت و در یک سال پیش در همین لحظات باز هم شاهد غربت و آخرین لحظه غربت بود و طی این یک سال گذشته، حرمت و شرف نقطه عروج شهید فخری زاده در شهر آبسرد ادا شد.

وی افزود: وقت به ما نشان دادند، هر جا که مراسم مردمی برگزار می شود، باشکوه تر و درخورتر است.

فخری زاده ادامه داد: امروز سالگرد شهادت پدر است و در همان لحظات قرار داریم و توفیقی حاصل شد که در همان روز و ساعت در جایگاه شهادتشان حضور پیدا کنیم و این باعث سعادت بود.

وی تصریح کرد: در مورد واکسن فخرا، هشت ماه از دریافت دز اول آن می گذرد و دو هفته بعد از آن، دز دوم را تزریق کردم و از نظر ما با توجه به صحبتی که از اطرافیان شنیدیم و حسی که خود نسبت به این واکسن داشتیم، بسیار واکسن بی دردسر، قدرتمند، سبک و بدون هیچ عارضه ای است و یک مصونیت کاملی به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند شهید فخری زاده: واکسن فخرا قدرتمند و بدون هیچگونه عوارض است

فرزند شهید فخری زاده: واکسن فخرا قدرتمند و بدون هیچگونه عوارض است