مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-28سياسي

ویژگی ایرانی های مؤمن در کلام پیامبر اسلام (ص)


بر اساس سخن پیامبر اسلام (ص) هم وطنان سلمان خدا را دوست دارند و خدا هم آنها را دوست دارد، مقابل کفار تکبر دارند اما مقابل مومنین اهل تواضع هستند و در راه خدا از بخشش جان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در مراسمی که به مناسبت رحلت امامزاده موسی مبرقع(ع) در آستان چهل اختران قم برگزار شد، اظهار کرد: قرآن پیشگویی کرده کسانی که از جبهه حق و ولایت فاصله می گیرند خداوند مجاهدانی خستگی ناپذیر را جایگزین آنها می کند که این افراد اهل استقامت هستند.

 وی تصریح کرد: این مجاهدان خدا را دوست دارند و خدا هم آن ها را دوست دارد مقابل کفار تکبر دارند اما مقابل مومنین اهل تواضع هستند و در راه خدا از بخشش جان، مال و آبرو هیچگونه ترس و خوفی ندارند که این مجاهدان بر اساس فرمایش پیامبر اسلام (ص)، حضرت سلمان و هموطنانش هستند.

استاد حوزه قم ظلم و جوری که بعد از رحلت پیامبر(ص) دامنگیر امتش شده بود را باعث مهاجرت سادات و علویان به کشور ایران دانست و افزود: آنان امنیت جانی نداشتند لذا به مناطق مختلف هجرت کردند عراق و شامات امن نبود فقط ایران برایشان امن بود بنابراین به ایران هجرت کردند .

وی ادامه داد : با هجرت امام رضا علیه السلام ایران امنیتش بیشتر شد لذا سادات وعلویان به این دیار پناه آوردند که حضرت معصومه (س) و امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی ایرانی های مؤمن در کلام پیامبر اسلام (ص)

ویژگی ایرانی های مؤمن در کلام پیامبر اسلام (ص)