مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-28سياسي

الفتلاوی: حمایت بین المللی از نتایج تقلبی انتخابات عراق بی سابقه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری المعلومه، علی الفتلاوی یکی از مقامات ائتلاف فتح عراق گفت: حمایت شورای امنیت از نتایج تقلبی انتخابات پارلمانی عراق و اصرار بر پذیرش این نتایج، - یک عضو ائتلاف فتح عراق ضمن انتقاد از رویکرد نماینده سازمان، حمایت های بین المللی از نتایج تقلبی انتخابات عراق را بی سابقه خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری المعلومه، علی الفتلاوی یکی از مقامات ائتلاف فتح عراق گفت: حمایت شورای امنیت از نتایج تقلبی انتخابات پارلمانی عراق و اصرار بر پذیرش این نتایج، در تاریخ جهان بی سابقه و حیرت انگیز است.

الفتلاوی افزود: جنین پلاسخارت نماینده ویژه سازمان ملل در امور عراق پا را از حمایت فراتر گذاشته و از معترضان به نتایج انتخابات خواست که سکوت کنند.

وی ادامه داد: اراده بین المللی تلاش می کند اراده نیرو های معترض به نتایج انتخابات را به هر طریقی بشکند، بلکه مسئولیت هر گونه شکست در مسیر تشکیل دولت آینده را به گردن معترضان انداخته و به این بهانه آن ها را به پذیرش نتایج تقلبی انتخابات مجبور کند.

این مقام ائتلاف فتح تصریح کرد: تمام اعضای کمیته چارچوب هماهنگی (گروه های شیعه) علیه توطئه نماینده سازمان ملل انسجام و همبستگی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الفتلاوی: حمایت بین المللی از نتایج تقلبی انتخابات عراق بی سابقه است

الفتلاوی: حمایت بین المللی از نتایج تقلبی انتخابات عراق بی سابقه است