مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:302021-11-28سياسي

مشکلی بین شهرداری و میراث فرهنگی در پروژه شهیدان برقعی وجود ندارد


مدیرکل میراث فرهنگی استان قم با بیان اینکه شهرداری خواهان حفظ مسجد زین العابدین (ع) است، گفت: مشکلی بین شهرداری و میراث فرهنگی در ادامه پروژه شهیدان برقعی وجود ندارد.

- قم- مدیرکل میراث فرهنگی استان قم با بیان اینکه شهرداری خواهان حفظ مسجد زین العابدین (ع) است، گفت: مشکلی بین شهرداری و میراث فرهنگی در ادامه پروژه شهیدان برقعی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا ارجمندی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه شهیدان برقعی اظهار داشت: بخشی از مسجد امام زین العابدین (ع) میراث فرهنگی و ثبت شده است که دراین باره جلسات متعددی با شهرداری برگزار و چند طرح ارائه شد.

وی با بیان اینکه از مجموع طرح ها بر روی یک طرح به توافق رسیدیم، ابراز کرد: ازنظر میراثی مشکلی بین میراث فرهنگی و شهرداری با عملیاتی شدن این طرح وجود ندارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم افزود: آنچه که میراث فرهنگی به لحاظ قانونی موظف بوده این است که اثری که واجد شرایط و ثبت شده، محفوظ بماند و اینکه با چه طرحی محفوظ بماند به میراث فرهنگی مربوط نمی شود؛ اما دراین باره شهرداری طرح خوبی ارائه داده و مورد تأیید شورای شهر، شهرداری و میراث فرهنگی است و منتظریم با رفع موانع این طرح اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی بین شهرداری و میراث فرهنگی در پروژه شهیدان برقعی وجود ندارد

مشکلی بین شهرداری و میراث فرهنگی در پروژه شهیدان برقعی وجود ندارد