مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-28سياسي

استان کرمان نیاز به انگیزه بالا و حرکت جهادی مسؤولان دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: استان کرمان نیاز به همراهی، همدلی، انگیزه و اراده بالا و حرکت جهادی مسؤولان دارد و ما باید با تمام وجود وقت بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در شورای اداری استان اظهار داشت: استان کرمان نیاز به همراهی، همدلی، انگیزه و اراده بالا، حرکت جهادی مسؤولان دارد و ما باید با تمام وجود وقت بگذاریم.

امام جمعه کرمان ادامه داد: در استانی هستیم که متعلق به شهید سلیمانی ست، بنابراین باید در حوزه ماموریت خود سعی مان بر این باشد که مکتب سلیمانی را پیاده کنیم، زیرا نسل جوان تشنه مکتب سلیمانی هستند.

وی همچنین تلاش برای بهبود معیشت مردم استان کرمان را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: تکریم مردم در ادارات دولتی، افق آینده استان در زمینه تامین آب و کشاورزی جنوب استان کرمان هم باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه کرمان ابراز داشت: خشکسالی ها یک مسأله جدی در استان کرمان است و پیشرفت و توسعه نامتوازن استان یکی دیگر از مشکلات است و باید بدانیم چه باید کرد تا ثروت استان را به صورت متوازن توزیع کنیم و چه باید انجام دهیم که فاصله بین منطقه ها با هم زیاد نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کرمان نیاز به انگیزه بالا و حرکت جهادی مسؤولان دارد

استان کرمان نیاز به انگیزه بالا و حرکت جهادی مسؤولان دارد