مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:202021-11-28سياسي

انتقاد ائتلاف فتح از حمایت بین المللی از نتایج تقلبی انتخابات


یک عضو ائتلاف فتح عراق ضمن انتقاد از رویکرد نماینده سازمان، حمایت های بین المللی از نتایج تقلبی انتخابات را بی سابقه خواند.

- به نقل از پایگاه خبری المعلومه، علی الفتلاوی یکی از مقامات ائتلاف فتح عراق گفت: حمایت شورای امنیت از نتایج تقلبی انتخابات پارلمانی عراق و اصرار بر پذیرش این نتایج، در تاریخ جهان بی سابقه و حیرت انگیز است.

الفتلاوی افزود: جنین پلاسخارت نماینده ویژه سازمان ملل در امور عراق پا را از حمایت فراتر گذاشته و از معترضان به نتایج انتخابات خواست که سکوت کنند.

وی ادامه داد: اراده بین المللی تلاش می کند اراده نیروهای معترض به نتایج انتخابات را به هر طریقی بشکند، بلکه مسئولیت هر گونه شکست در مسیر تشکیل دولت آینده را به گردن معترضان انداخته و به این بهانه آنها را به پذیرش نتایج تقلبی انتخابات مجبور کند.

این مقام ائتلاف فتح تصریح کرد: تمام اعضای کمیته چارچوب هماهنگی (گروه های شیعه) علیه توطئه نماینده سازمان ملل انسجام و همبستگی دارند.

پلاسخارت در گزارش اخیر خود به شورای امنیت بدون بیان حجم تقلب یا اشکالات قانونی و فنی انتخابات پارلمانی، صراحتاً معترضان را تهدید کرد.

انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق روز دهم اکتبر گذشته برگزار شد و شماری از گروه ها و جریان های سیاسی و مردمی عراق به نتایج آن اعتراض دارند و در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ائتلاف فتح از حمایت بین المللی از نتایج تقلبی انتخابات

انتقاد ائتلاف فتح از حمایت بین المللی از نتایج تقلبی انتخابات