مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:002021-11-28سياسي

رفع مسائل و مشکلات اجتماعی بندرعباس به تشکیل یک قرارگاه نیاز دارد


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از برگزاری نشست و تبادل نظر و برنامه با همتایانش در کلانشهر مشهد خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از برگزاری نشست و تبادل نظر و برنامه با همتایانش در کلانشهر مشهد خبرداد.

احمد کناری نژاد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شورای ششم اعتقاد کامل دارد وظایف اجتماعی و فرهنگی نیز بر عهده شهرداری است، گفت: اما اینکه شهرداری به تنهایی این وظیفه را برعهده بگیرد تفکر اشتباهی است زیرا شهرداری به تنهایی توان رفع مشکلات را ندارد و دراین باره باید همه ارگان ها پای کار بیایند تا در جهت رفع مسائل اجتماعی شهر تلاش شود.

وی اضافه کرد: همواره دو تفکر درباره وظیفه شهرداری وجود داشته است که تفکر اول شهرداری را نهادی خدماتی می داند که وظیفه ذاتی او نظافت، مسائل شهرسازی و معماری و.

است.

کناری نژاد بیان کرد: دیگر معتقد است که مسائل پیشفرض شهرداری که خدماتی است، وظیفه ذاتی اوست اما وظیفه اجتماعی و فرهنگی نیز بر عهده شهرداری است.

این عضو شورای اسلامی شورای شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه برای رفع مسائل و مشکلات اجتماعی شهر بندرعباس به تشکیل یک قرارگاه نیاز است، افزود: با تشکیل این قرارگاه، می توان هماهنگی سازی و بسیج همه ارگان های ذیربط در بندرعباس صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مسائل و مشکلات اجتماعی بندرعباس به تشکیل یک قرارگاه نیاز دارد

رفع مسائل و مشکلات اجتماعی بندرعباس به تشکیل یک قرارگاه نیاز دارد