مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-28سياسي

هنرمند در چله دوم انقلاب رسالت جامعه پردازی دارد


مدیرکل صدا و سیمای فارس با بیان اینکه هنرمند در چله دوم انقلاب، رسالت جامعه پردازی دارد، گفت: هنرمند متعهد در قبال جامعه خود بی تفاوت نیست و این از آموزه های قرآن و دین اسلام است.

- سیدتقی سهرابی یکشنبه 7 آذرماه در مراسم اختتامیه همزمان سه جشنواره دفاع مقدس شامل پنجمین جشنواره ملی فانوس ، چهارمین جشنواره استانی ترنم فتح و سومین جشنواره استانی تئاتر سنگر در شیراز گفت: در این زمان یک چله انقلاب را پشت سر گذاشتیم و بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان چراغی که می تواند مسیر را روشن کند، در اختیارمان قرار گرفته است.

او با بیان اینکه تعاریف مختلفی از هنر و هنرمند و وظیفه آن ها در جامعه در مکاتب مختلف وجود دارد، گفت: هنرمند آموزش دیده در مکتب امام و رهبری با هنرمندی که تعریفش هنر برای هنر است، متفاوت است.

ویژگی هنرمند متعهد تربیت یافته از مکتب امام(ره) این است که در قبال خود، هنر، جامعه و جهان احساس مسئولیت دارد.

سهرابی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مقدمه بیانیمه گام دوم و ورود به مرحله دوم خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی به تبیین وظیفه هنرمند متعهد در این مرحله پرداخت و گفت: هنرمند متعهد برای تولید پیام متعالی در قالب هنر، ابتدا باید خود و رسالت هنر خود را بشناسد و آموزش ببیند، پس از آن از جامعه با ابزار هنر مطالبه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند در چله دوم انقلاب رسالت جامعه پردازی دارد

هنرمند در چله دوم انقلاب رسالت جامعه پردازی دارد