مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-28پزشكي

داروهای بیماری کرونا تحت پوشش بیمه/ کمبود انسولین نداریم


معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همه داروهای بیماری کرونا تحت پوشش بیمه قرار دارند، لذا مردم نگران مقوله درمان در این زمینه نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل اززیر پوشش بیمه قرار دارند.

وی با اشاره به استفاده سرخود از داروها در درمان کرونا نیز، بیان کرد: داروهایی که در دستورالعمل های مرتبط با درمان ویروس کرونا از سوی وزارت بهداشت مصوب شده می بایست مرجع بیماران باشد و غیر از آن توصیه نمی شود.

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو از پزشکان خواست تا درباره استفاده از ویتامین ها و مکمل ها به خصوص ویتامین دی اطلاع رسانی دقیقی به بیماران داشته باشند تا از سردرگمی مردم جلوگیری شود، ابراز داشت: افزایش تقاضای ویتامین ها و مصرف خودسرانه نه تنها به بیماران بلکه به شبکه توزیع داروی کشور هم خساراتی وارد می کند.

دارایی با اشاره به دغدغه دسترسی مصرف کنندگان اصلی به داروی انسولین نیز، گفت: کمبود داروهای بیماران دیابتی و انسولین در کشور وجود ندارد اما توزیع محدود و محتاطانه برای دسترسی بیماران حقیقی نیازمند به انسولین در دستور کار قرار گرفته است تا از سو استفاده های احتمالی جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در این مراسم ضمن قدردانی از دانایی، کامران قدس به عنوان سرپرست جدید علوم پزشکی سمنان معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهای بیماری کرونا تحت پوشش بیمه/ کمبود انسولین نداریم

داروهای بیماری کرونا تحت پوشش بیمه/ کمبود انسولین نداریم