مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-28سياسي

خوزستانی ها مهم ترین منابع روایت شفاهی جنگ هستند


مدیرکل حوزه هنری استان خوزستان گفت: خوزستانی ها مهم ترین منابع روایت شفاهی جنگ هستند و به همین دلیل باید تلاش کنیم تا نقش آنها در کتاب های دفاع مقدس بیشتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شهباز گهرویی پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری کتاب حوض خون که در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان برگزار شد، ضمن تشکر از واحد تاریخ شفاهی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی در اندیمشک اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه از آثار نویسندگان و فعالان حوزه فرهنگی هنری انقلاب استقبال به عمل آورده اند و تحسین ایشان از کتاب حوض خون نشان از تأکید معظم له بر نقش زنان و جهاد زنان در هشت سال دفاع مقدس است.

شهباز بیان کرد: با توجه به بومی بودن اکثر روایان جنگ، خوزستان باید نقش پررنگ تری را در کتاب هایی که در حوزه دفاع مقدس منتشر می شود، داشته باشد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم که کارگاه های آموزشی را برگزار کنیم تا نویسندگانی را که در دوران دفاع مقدس راوی تاریخ شفاهی هستند، شناسایی کنیم و در نشر آثار از اطلاعات مفید آنها بهره ببریم.

وی تأکید کرد: با توجه به بی مهری انتشاراتی های پایتخت به آثار نویسندگان حوزه دفاع مقدس خوزستان، دوره هایی را برگزار کردیم تا از نویسندگان بومی که منابع مهم روایت شفاهی جنگ هستند، بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستانی ها مهم ترین منابع روایت شفاهی جنگ هستند

خوزستانی ها مهم ترین منابع روایت شفاهی جنگ هستند