مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:502021-11-28سياسي

تجدید میثاق فرماندهان «نداجا» با آرمان های امام (ره)


فرمانده و مسئولان ارشد نیروی دریایی ارتش با حضور در مرقد امام خمینی (ره) با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

- ، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش به همراه جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان مناطق و پایگاه های این نیرو با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های امام(ره) تجدید پیمان کردند.

فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام(ره)، شهدا با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

همچنین فرماندهان و کارکنان این نیرو بعد از این مراسم با حضور در گلزار شهدا، ضمن عطرافشانی و غبارروبی از قبور شهدای نیروی دریایی با آرمان ها و اهداف بلند این یاران سفر کرده تجدید عهد و پیمان کردند.

هفتم آذر که به عنوان روز نیروی دریایی ارتش نامگذاری شده است، سالروز حماسه آفرینی پرسنل ناوچه موشک انداز پیکان و سالروز آغاز عملیات مروارید در جنگ ایران و عراق (1359) است که منجر به خسارات بسیار شدید و جبران ناپذیر به نیروی دریایی عراق و منهدم سازی کامل 2 پایانه عظیم نفتی البکر و الامیه، واقع در اروندرود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق فرماندهان «نداجا» با آرمان های امام (ره)

تجدید میثاق فرماندهان «نداجا» با آرمان های امام (ره)