مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-28پزشكي

بیماری شایع سندرم تونل کارپال مچ دست چیست / درمان و راهکار های پیشگیری


‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو،به نقل از مرکز پیشگیری و ارتقاء سلامت پویا، دکتر آریستا شجاع الدین عضو انجمن جهانی طب سوزنی درخصوص سندرم تونل کارپال مچ دست عنوان کرد: - آریستا شجاع الدین با تشریح بیماری شایع سندرم تونل کارپال مچ دست به جزییات درمان و راهکار های پیشگیری از این عارضه پرداخت.

‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو،به نقل از مرکز پیشگیری و ارتقاء سلامت پویا، دکتر آریستا شجاع الدین عضو انجمن جهانی طب سوزنی درخصوص سندرم تونل کارپال مچ دست عنوان کرد: یکی از کاربرد های لیزر های درمانی، بهبود بیماری شایع سندرم تونل کارپال است که از لیزر درمانی و طب سوزنی برای این بیماران استفاده میشود.

‎وی افزود: در سندرم تونل کارپال، فشار روی عصب مدین در ناحیه مچ دست به دلیل التهابی که در تونل کارپال ایجاد شده است علائم درد،بی حسی و مورمور شدن انگشتان دست را در پی دارد که این علائم در شب ها شدت می یابد.

‎ شجاع الدین تصریح کرد:در مراحل شروع درگیری التهابی تونل کارپال و در فرم خفیف ان، با برطرف شدن عوامل زمینه ای در اغلب موارد این سندرم به تدریج برطرف میشود.

‎این لیزرتراپیست گفت: در موارد خفیف و متوسط این سندرم، استفاده از لیزر های درمانی به برطرف شدن التهاب و درد در منطقه کمک میکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری شایع سندرم تونل کارپال مچ دست چیست / درمان و راهکار های پیشگیری

بیماری شایع سندرم تونل کارپال مچ دست چیست / درمان و راهکار های پیشگیری