مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-28سياسي

نماهنگ «ز پا نخواهیم نشست» تولید شد/ خون تازه ای به دماوند می دهیم


نماهنگ «ز پا نخواهیم نشست» به همت حوزه هنری و همکاری آستان مقدس حضرت صالح ابن موسی (ع)، در آستانه اولین سالگرد شهید محسن فخری زاده تولید شد.

- نماهنگ ز پا نخواهیم نشست به همت حوزه هنری و همکاری آستان مقدس حضرت صالح ابن موسی (ع)، در آستانه اولین سالگرد شهید محسن فخری زاده تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، نماهنگ ز پا نخواهیم نشست به همت اداره کل ارتباطات و رسانه حوزه هنری و با همکاری آستان مقدس حضرت صالح ابن موسی علیه السلام، در آستانه اولین سالگرد شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده تولید شد.

این نماهنگ با حضور و شعری از جناب آقای حامد فخری زاده ضبط شده و قرار است در ایام سالگرد شهادت این دانشمند و مجاهد عرصه علم و پیشرفت از شبکه های مختلف سیما و فضای مجازی پخش شود.

تهیه کنندگی این نماهنگ را امیرعباس محمدی فشارکی و کارگردانی آن را علی عبادی عهده دار بوده است.

در متن شعر این نماهنگ آمده است: کوهی کنار کوه، چه سنگین به خون نشست/ کوهی که هیچ گاه به ذلت کمر نبست آری شهید زیست به طوفان صد بلا/ عمری چه ها ندید ز دشمن، زِ آشنا از آن گلوله ها که به جان تو کاشتند/ گویی توان جنگ مقابل نداشتند تو محسنی و خون علی در رگت روان/ زین رو سکوت کرده ای و زیستی نهان یک عکس ساده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماهنگ «ز پا نخواهیم نشست» تولید شد/ خون تازه ای به دماوند می دهیم

نماهنگ «ز پا نخواهیم نشست» تولید شد/ خون تازه ای به دماوند می دهیم