مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-28سياسي

فلاحی: 220 هزار معلم در کشور کم داریم/ رشد قارچ گونه مدارس غیرانتفاعی


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر 220 هزار معلم در کشور کم داریم از رشد قارچ گونه مدارس غیرانتفاعی انتقاد کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر امروز در دیدار با اعضای انجمن فرهنگی ثارالله همدان با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم در یک سال گذشته اظهار کرد: عملکرد تمام نمایندگان در پایگاه خانه ملت منتشر شده و عملکرد هر نماینده در هر حوزه مشخص است.

وی با بیان اینکه با قراین موجود شاخص بنده در بین نمایندگان استان بالا بوده و به عنوان پرکارترین نماینده مطرح شدم که مستندات آن موجود است گفت: گرفتن تریبون مجلس صرفا برای تذکر دادن مطلوب نیست، بنده در مجلس بیشترین مراجعه را برای تنقیح قوانین داشته ام و در اصلاح قانون، نظارت بر پیگیری اجرای امور، رسیدگی به دغدغه های مردم با حضور مسئولان مربوطه بیشترین تمرکز و انرژی را صرف کرده ام.

نماینده مردم همدان و فامنین در به پایان برسد در حوزه فرهنگی فعالیت خواهم کرد و بنده نیز اگر مجلس نباشد در شرایط فرهنگی و معنوی فعالیت خود را ادامه می دهم.

نخبگان کشور متولی ندارند نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر تدابیر لازم در زمینه مهاجرت و دلسردی نخبگان عنوان کرد: در حوزه نخبگان اگر مانع ایجاد نکنیم کارشان طبق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: 220 هزار معلم در کشور کم داریم/ رشد قارچ گونه مدارس غیرانتفاعی

فلاحی: 220 هزار معلم در کشور کم داریم/ رشد قارچ گونه مدارس غیرانتفاعی