مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-28اقتصادي

کشف کانسار جدید طلا در محدوده میرجاوه


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: براساس مطالعات اکتشافی انجام شده در محدوده کوه بی بی مه در منطقه جنوب شرق زاهدان محدوده شهرستان میرجاوه یک کانسار جدید با ذخیره 6 میلیون و 242 هزار تن کانسنگ طلا با عیار 1.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: براساس مطالعات اکتشافی انجام شده در محدوده کوه بی بی مه در منطقه جنوب شرق زاهدان محدوده شهرستان میرجاوه یک کانسار جدید با ذخیره 6 میلیون و 242 هزار تن کانسنگ طلا با عیار 1.

06 گرم در تن کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمود رضا رحمتیان افزود: این ذخیره شامل 2 بخش اکسیدی و سولفیدی بوده که میزان ذخیره سولفیدی کانسار پنج میلیون و 962 هزار تن کانسنگ طلا به میزان 280 هزار تن کانسنگ با عیار متوسط 1.

21 گرم در تن است.

وی افزود: میزان سرمایه گذاری شرکت زنوبر ایرانیان در محدوده کانسار طلای بی بی مه، 100 میلیارد ریال و با اشتغال 25 نفر بوده و پیش بینی می شود در صورت انجام مطالعات اکتشافی تکمیلی، ذخیره مذکور افزایش یابد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: مطالعات اولیه مکان یابی برای ساخت محل کارخانه فرآوری طلا و ارزیابی زیست محیطی توسط شرکت مذکور در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کانسار جدید طلا در محدوده میرجاوه

کشف کانسار جدید طلا در محدوده میرجاوه