مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-28سياسي

وجود 45 درصد بافت فرسوده زنگ خطری برای شهر بندرعباس است


رییس شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه زلزله اخیر فین یک هشدار جدی برای شهر بندرعباس بود، گفت: وجود 45 درصد بافت فرسوده زنگ خطری برای شهر بندرعباس است - ، فاطمه جراره ظهر یکشنبه در نشست با استاندار هرمزگان اظهار داشت: در حوزه شهری با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم با حمایت های استاندار محترم این مشکلات مرتفع گردد.

وی افزود: طرح تفضیلی شهر بندرعباس یکی از مشکلات اصلی است که از سال 1369 به اتمام رسیده اما با گذشت 30 سال برای اجرا به شهرداری ها ابلاغ نشده و اگر در این مقطع اجرایی شود باتوجه به اینکه تمام ظرفیت های شهر ساخته شده طرح تفضیلی کارایی لازم را نخواهد داشت.

جراره گفت: کمبود فضای سبز در شهر بندرعباس از دیگر مشکلات موجود است که باعث گله مندی مردم گشته و فضای سبز موجود استاندار لازم را ندارد و درخواست می شود زمین هایی که قرار است بعنوان فضای سبز اختصاص داده شود دارای آب لازم برای آبیاری باشند.

رییس شورای شهر بندرعباس عنوان کرد: یکی دیگر از دغدغه های مهم مردم شهر بندرعباس به عنوان یک مطالبه عمومی رها شدن پساب فاضلاب به دریا است که از شورای چهارم برای رفع آن پیگیری های لازم را داشتیم.

جراره بیان داشت: در زلزله اخیر با وجود بالای 45 درصد بافت فرسوده معجزه خداوند متعال اتفاق افتاد و در شهر بندرعباس فقط تعداد کمی منازل در محلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 45 درصد بافت فرسوده زنگ خطری برای شهر بندرعباس است

وجود 45 درصد بافت فرسوده زنگ خطری برای شهر بندرعباس است