مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:352021-11-28سياسي

مدعیان دروغین امام زمان(عج) مشتریان خود را از کجا پیدا می کنند؟


یکی از مهمترین چالش های حوزه مهدویت، وجود مدعیان دروغین مهدویت است که در سالهای اخیر رشد گسترده ای یافته است.

- مدعیان دروغین امام زمان(عج) مشتریان خود را از کجا پیدا می کنند؟ ایسنا/قم یکی از مهمترین چالش های حوزه مهدویت، وجود مدعیان دروغین مهدویت است که در سالهای اخیر رشد گسترده ای یافته است.

در طول تاریخ همواره افرادی وجود داشته اند که به دروغ خود را مهدی موعود معرفی کرده اند یا اینکه خودشان چنین ادعایی نداشتند و توسط افراد دیگر از روی جهل یا غرض ورزی آنها را مهدی موعود می پنداشتند.

تمام داعیه های بزرگی که توسط این افراد برای معرفی کردن خود به عنوان مهدی موعود مطرح شده، نشان دهنده و ادله مهمی برای اصالت مسِله مهدویت است.

در همین راستا معاون مرکز تخصصی مهدویت در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: هرچقدر فعالیت های مهدویت ما گسترده تر شود، فعالیت ها و نگاه های شیطانی، خرافاتی و بدعت ها نیز به همان میزان افزایش پیدا می کند، که همه این ها بستگی به خود ما دارد که دامنه فعالیت های مهدویت و روشنگری را گسترده و پیشرفته تر کنیم تا عرصه برای فعالیت های مخالفین مهدویت علی الخصوص مدعیان دروغین امام زمان کمرنگ شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه می توان گفت تا حدودی زمینه مقابله با مدعیان دروغین امام زمان و منحرفین افزایش پیدا کرده، اما متاسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان دروغین امام زمان(عج) مشتریان خود را از کجا پیدا می کنند؟

مدعیان دروغین امام زمان(عج) مشتریان خود را از کجا پیدا می کنند؟