موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:302021-11-28سياسي

شورای ششم باید به تعارض منافع پایبند باشد/می خواهیم از حیثیت شورا دفاع کنیم


شورای ششم باید به تعارض منافع پایبند باشد و با طرح تعارض منافع از حیثیت شورای ششم دفاع می کنیم.

  - عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: شورای ششم باید به تعارض منافع پایبند باشد و با طرح تعارض منافع از حیثیت شورای ششم دفاع می کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ناصر امانی در انتهای جلسه امروز شورای شهر تهران در صحن شورا در دفاع از طرح تعارض منافع که طی آن اعضای شورا امکان رایزنی برای استخدام اقوام خود در شهرداری را ندارند، گفت: در حال حاضر که شورای ششم را یک شورای انقلابی و جهادی نام گذاری کردیم اینکه مردم چقدر این نام را باور کنند به عملکرد ما بستگی دارد.

سر یک دوراهی قرار گرفتیم؛ دوراهی دفاع از حیثیت انقلابی، جهادی و ارزشی مان یا عبور و پذیرفتن یک سیلی از فشار و تهمت و ابهام و ایهام.

وی با بیان اینکه شورای پنجم علی الرغم همه ایرادهایی که به آن می گرفتیم یک مصوبه ای داشت تحت عنوان تعارض منافع که به اعتقاد من یکی از بهترین کارهای شورای پنجم بوده است، ادامه داد: چون خودشان عمل نکردند مردم از آنها روی گردان شدند؛ یعنی خودشان تصویب کردند اما کارکنان شهرداری دیدند خودشان خلاف آن را عمل می کنند.

از ما که خودمان ایراد می گرفتیم به عملکرد آنها، شایسته نیست که از کنار یک واقعیتی که در حال حاضر در اذهان عمومی و رسانه ها به عنوان نقطه ضعف ما مطرح می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم باید به تعارض منافع پایبند باشد/می خواهیم از حیثیت شورا دفاع کنیم

شورای ششم باید به تعارض منافع پایبند باشد/می خواهیم از حیثیت شورا دفاع کنیم