مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-28سياسي

حضور بنیاد مستضعفان فرصت مغتنمی برای انجام ماموریت های محرومیت زدایی است


فرمانده سپاه عاشورا حضور بنیاد مستضعفان را فرصت مغتنمی برای انجام ماموریت های محرومیت زدایی دانست و اظهار کرد: امیدواریم خدمات بنیاد مستضعفان با همگرایی تمامی دستگاه های اجرایی، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا حضور بنیاد مستضعفان را فرصت مغتنمی برای انجام ماموریت های محرومیت زدایی دانست و اظهار کرد: امیدواریم خدمات بنیاد مستضعفان با همگرایی تمامی دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و حاکمیتی بیش از پیش به نتیجه برسد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده در مراسمی که به مناسبت افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان چاراویماق برگزار شد، از خدمات بنیاد مستضعفان در طول چند سال گذشته قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا با همگرایی نیروهای انقلابی بتوان چهره ی محرومیت را از مناطق محروم استان زدود.

وی با تمجید از مدیریت و فعالیت جهادی و انقلابی در این نهاد گفت: کارها و فعالیت هایی که نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق در شرایط سخت آب وهوایی و حتی در مناطق صعب العبور انجام می دهد می تواند الگوی خوبی برای دیگر سازمان ها باشد.

وی افزود: جهادی عمل کردن، خستگی ناپذیری، کار کردن جهت رضایت خدا و خدمت بی منت به مردم از اصلی ترین شاخصه های نیروهای بسیجی است که همه این شاخصه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بنیاد مستضعفان فرصت مغتنمی برای انجام ماموریت های محرومیت زدایی است

حضور بنیاد مستضعفان فرصت مغتنمی برای انجام ماموریت های محرومیت زدایی است