مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-28سياسي

مشکلات آب منطقه بوشکان حل شود/ لزوم احداث سد


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات آب در بخش بوشکان گفت: این منطقه نیازمند احداث سد است.

- ، ابراهیم رضایی ظهر یکشنبه در نشست با بخشدار، اهالی شوراها و دهیاران بخش بوشکان به مشکلات مردم بخش بوشکان در ثبتی کردن زمین های خود اشاره کرد و خواستار تلاش بنیاد مسکن برای این مهم شد.

وی استقرار نمایندگی بنیاد مسکن در بخش بوشکان را از خواسته های مردم دانست و ادامه داد: باید تلاش شود که مردم منطقه بوشکان برای پیگیری مسائل خود نیازی به طی مسافت و حضور در مرکز شهرستان و استان نداشته باشند.

رضایی احداث سد و کف شکنی چاه ها را از مهمترین خواسته های اهالی بوشکان عنوان و اضافه کرد: ما نیز در کنار مسئولان استانی تلاش می کنیم تا شاهد رفع نیازهای مردم این منطقه باشیم و ضمن تأمین آب شرب مورد نیاز مردم، زمینه شکوفایی کشاورزی این منطقه نیز فراهم شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای رفع مشکلات مردم در بخش های مختلف، با همراهی مسئولان استانی نشست های مشترکی را برگزار می کنیم.

وی اضافه کرد: در این نشست تلاش می شود که با همفکری مدیران استانی و مسئولان محلی، تصمیماتی اتخاذ شود که نتیجه آن برون رفت از مشکلات فعلی و حل مسائل و تأمین نیازهای مردم در این مناطق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آب منطقه بوشکان حل شود/ لزوم احداث سد

مشکلات آب منطقه بوشکان حل شود/ لزوم احداث سد