مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-28سياسي

حفظ کشاورزی موجود در سند سازگاری با کم آبی/لزوم بازنگری پروانه چاه های کشاورزی


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: در سند سازگاری با کم آبی استان، به صفر رساندن افت آبخوان ها و حفظ زیرکشت محصولات موجود در اولویت است.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: در سند سازگاری با کم آبی استان، به صفر رساندن افت آبخوان ها و حفظ زیرکشت محصولات موجود در اولویت است.

محمدمهدی جوادیان زاده در جلسه رویداد آبی اردکان که با حضور فرماندار، مدیران حوزه آب و جمعی از کشاورزان شهرستان برگزار شد، ضمن شنیدن مشکلات کشاورزان شهرستان و با بیان این که تنش آبی سراسر کشور را فرا گرفته و مشکلات باید سراسری حل شود، به برنامه سازگاری با کم آبی اشاره کرد و گفت: در این برنامه برای رفع نگرانی بخش کشاورزی، بحث حفاظت از آب های زیرزمینی ،حفظ سطح زیرکشت موجود و به صفر رساندن افت آب های زیرزمینی در اولویت قرار گرفته است.

وی با اشاره به شوری و کمبود آب شهرستان اردکان و نیاز گیاهان به یک دوره آبشویی و نگرانی کشاورزان، ابراز امیدواری کرد با تشکیل یک تیم کارشناسی با محوریت فرماندار اردکان، جهاد کشاورزی، نماینده کشاورزان و نماینده ای از شرکت آب منطقه ای یزد، جهت برآورد نیاز واقعی گیاه و بازنگری پروانه چاه های کشاورزی در کمیسیون رسیدگی به آب های زیرزمینی، این نگرانی ها مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ کشاورزی موجود در سند سازگاری با کم آبی/لزوم بازنگری پروانه چاه های کشاورزی

حفظ کشاورزی موجود در سند سازگاری با کم آبی/لزوم بازنگری پروانه چاه های کشاورزی