مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-28اقتصادي

اختصاص 3344 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های صنعتی استان اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از معرفی 40 طرح و واحد صنعتی با مجموع تسهیلات 3 هزار و 344 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از معرفی 40 طرح و واحد صنعتی با مجموع تسهیلات 3 هزار و 344 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

رامین صادقی 7 آذر در جلسه کارگروه تسهیلات رونق تولید استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: با جذب این تسهیلات و اجرای طرح های صنعتی جدید، برای حدود 3 هزار نفر اشتغال جدید در بخش صنعت ایجاد خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: تخصیص میزان تسهیلات بانکی یاد شده تابه حال سابقه نداشته و نقطه عطفی در توسعه صنعتی و رونق اقتصادی استان ایجاد خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق جذب این تسهیلات ظرف هفته گذشته در تمامی بانک های عامل استان جلساتی با حضورمسئولین استان برگزار و بصورت موردی آخرین وضعیت بررسی بانکی آنها مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه درخواست تعداد 17 طرح و واحد صنعتی با حضور مدیران طرح ها، مطرح و تعداد 15 طرح صنعتی با مجموع تسهیلات بانکی 81 میلیارد تومان جهت استفاده از این تسهیلات به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3344 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های صنعتی استان اردبیل

اختصاص 3344 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های صنعتی استان اردبیل