مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-28سياسي

«فرمانده در سایه» به چاپ پنجم رسید/روایت زندگی عماد مغنیه


«فرمانده در سایه»؛ روایتی مستند از زندگی شهید حزب الله لبنان، عماد مغنیه به کوشش وحید خضاب، توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ پنجم رسید.

- ، چاپ پنجم فرمانده در سایه ؛ روایتی مستند از زندگی شهید حزب الله لبنان، عماد مغنیه به کوشش وحید خضاب، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

اگر با نگاهی منصفانه به تاریخ مقاومت اسلامی معاصر نگاه کنیم و بخواهیم اثرگذارترین فرمانده مقاومت را انتخاب کنیم، یکی از درست ترین گزینه ها، شهید عماد مغنیه (حاج رضوان) خواهد بود، کسی که ابعاد مختلف زندگانی جهادی او به قدری عمیق، اثربخش، تعیین کننده و مملو از نبوغ بوده که انسان گاهی گمان می کند با افسانه روبروست، افسانه ای حقیقی و حقیقتی اسطوره ای.

با این وجود اما تعداد بسیار معدودی کتاب درباره این شخصیت تولید شده است.

این کتاب قطعا بهترین کتاب ، یا اثر ایده آل درباره حاج رضوان نیست و شخصیت والا و فعالیت های جهادی اش چنان است که اگر سال های سال هم درباره آن نوشته شود (و کسانی که حاج رضوان را می شناختند، خاطراتشان از او و فعالیت هایش را قلمی کنند) هنوز جای کار باقی می مانَد، اما در هر حال، با توجه به آثار موجود درباره حاج رضوان، این کتاب را می توان گام کوچکی در راستای شناختن و شناساندن ابرمرد جهادی معاصر به شمار آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرمانده در سایه» به چاپ پنجم رسید/روایت زندگی عماد مغنیه

«فرمانده در سایه» به چاپ پنجم رسید/روایت زندگی عماد مغنیه