مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-28فرهنگي

سیدجواد هاشمی: به احترام مردم شهر گربه ها را اصلاح می کنم


سیدجواد هاشمی، کارگردان فیلم سینمایی «شهر گربه ها» در واکنش به اعتراض ها نسبت به فیلمش گفت: فیلم را اصلاح خواهم کرد تا این تصور به وجود نیاید که برای من نظرات و عواطف دینداران و افراد مذهبی که همیشه به من لطف داشتند، - جی پلاس ، انتشار تیزر فیلم سینمایی شهر گربه ها به کارگردانی سیدجواد هاشمی در روزهای گذشته اعتراض ها و واکنش های متفاوتی را به دنبال داشته است.

برخی دغدغه مندان ساحت فرهنگ و مذهب در واکنش به ترویج رقص در این فیلم و اباحه گری در سینما، سوژه ای در فارس من ثبت کرده اند که اکنون بیش از 15 هزار امضا دارد (+)؛ آن ها خواستار لغو نمایش فیلم هستند.

سیدجواد هاشمی تهیه کننده، نویسنده و کارگردان این فیلم در واکنش به این اعتراض ها اظهار داشت: به نظر می رسد کسانی که نسبت به محتوای فیلم شهر گربه ها معترض هستند و حتی برخی از آنها کمپینی را نیز بر علیه فیلم راه اندازی کردند، هنوز به تماشای این فیلم ننشستند، زیرا اگر اینگونه بود فروش فیلم شهر گربه ها حداقل از یک میلیارد گذشته بود.

کار تیزرساز، ساخت کلیپی از بخش های جذاب فیلم برای جمعیت سینمارو است.

وی افزود: من 30 سال مربی تربیتی بوده ام و بارها در فیلم ها شهید شده ام و یادواره شهدا برگزار کرده ام، بنابراین حساسیت ها را درک می کنم اما برای بچه ها فیلم می سازم و بارها آن را تماشا می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدجواد هاشمی: به احترام مردم شهر گربه ها را اصلاح می کنم

سیدجواد هاشمی: به احترام مردم شهر گربه ها را اصلاح می کنم