مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-28فرهنگي

«آقای قناصه؛ خانم گرینف» جهان واره های متعددی برای مخاطب می سازد


یکی از شاعران کشورمان در جلسه رونمایی مجموعه داستان «آقای قناصه؛ خانم گرینف» سینا قنبرپور گفت: داستان های سینا قنبرپور عمق و تعدد جایگاه روایی دارد .

- ، مجموعه داستان آقای قناصه؛ خانم گرینف نخستین کتاب سیناقنبرپور به تازگی توسط انتشارات چارسو منتشر شده است.

این مجموعه داستان شامل 11 داستان با عنوان های خورشت سبزی ، چشمهایت ، شب چهل و چهارم ، مرد ، آقای قناصه؛ خانم گرینف ، فردای پیروزی ، ساعت مچی ، تسبیح شاه مقصود ، پرونده ، دادگاه و من و سپیده است.

در مراسم رونمایی این اثر، آتوسا زرنگارزاده شیرازی نویسنده آثار ادبی درباره این کتاب گفت: کار خیلی سختی است در وضعیت کنونی نشر و کاغذ کتاب تالیفی و البته مجموعه داستان منتشر کرد زیرا مجموعه داستان عموما احتیاج به خواننده خاص دارد تا عام وی سپس به داستان های مرد ، فردای پیروزی و تسبیح شاه مقصود که در آن از اسطوره های ایرانی به عنوان نمادهای در روایت سازی استفاده شده اشاره کرد و افزود: نویسنده در این داستان ها با استفاده از این المان های اسطوره ای با پل هایی آن ها را ربط دادند به زمان معاصر ما و دنیای مدرن کنونی.

این سه داستان با توجه به کار اول نویسنده تجربه سختی برای نویسنده است زیرا در آن سعی شده از زبان آرکاییک که شبیه به زبان گذشته بود استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آقای قناصه؛ خانم گرینف» جهان واره های متعددی برای مخاطب می سازد

«آقای قناصه؛ خانم گرینف» جهان واره های متعددی برای مخاطب می سازد