مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:402021-11-28حوادث

کشف کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در مراغه


فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف یک تن و 250 کیلوگرم کود شیمیایی یارانه ای سهمیه کشاورزان خارج از شبکه توزیع خبر داد.

- سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر فروش کودهای شیمیایی یارانه ای سهمیه کشاورزان توسط افراد سودجو در یکی از مغازه های شهرستان ماموران پلیس آگاهی و تعزیرات، رسیدگی به موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و رصد اطلاعاتی و شناسایی فروشگاه مربوطه با هماهنگی مقام قضایی از این مغازه بازدید کردند.

فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: ماموران در بازرسی از این مغازه تعداد 25 کیسه 50 کیلویی کود شیمیایی اوره یارانه ای سهمیه ای کشاورزان جمعاً مقدار یک تن و 250 کیلو که خارج از شبکه توزیع بود را کشف کردند.

سرهنگ فارسی با اشاره اینکه ارزش ریالی کودهای کشف شده 50 میلیون ریال تعیین شده، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در خاتمه از شهروندان درخواست کرد تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در مراغه

کشف کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در مراغه