مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-28اقتصادي

امحاء مزارع آلوده شیراز با پهبادهای سمپاش


مدیر جهادکشاورزی شهرستان شیراز با تاکید بر ممنوعیت استفاده از فاضلاب خام برای آبیاری کشتزارها و عزم جدی دستگاه های مسئول برای امحاء محصولات در این کشتزارها، - از به کارگیری پهبادهای سمپاش با هدف امحاء این مزارع خبر داد.

ذبیح الله سیروسی خاطرنشان کرد: تولید محصولات سلامت محور خط قرمز جهادکشاورزی است و راهکارهای حمایتی و مشاوره ای به کشاورزان ارایه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی شیراز، سیروسی با تاکید بر اینکه سلامت محصولات خط قرمز جهادکشاورزی است، از ارائه خدمات نوین به فعالان این عرصه خبر داد و تصریح کرد: ارائه خدمات کارشناسی و مشاوره ای، راه اندازی سامانه برخط توزیع نهادها و سهمیه کودهای یارانه ای، تشویق برای راه اندازی کشت های جایگزین و حمایت برای احداث گلخانه از مواردی است که به همین منظور در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر جهادکشاورزی شیراز با بیان اینکه سال زراعی از مهرماه آغاز می شود، با ارائه آمار و ارقامی در این زمینه، گفت: در بخش کشت گندم، جو و کلزا 25 هزار هکتار سطوح زیرکشت تعهدی مربوط به مزارع دیم داشتیم و کشاورزان به واسطه تصوری که از میزان بارش داشتند بیش از 30 هزار هکتار را به این مسئله اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحاء مزارع آلوده شیراز با پهبادهای سمپاش

امحاء مزارع آلوده شیراز با پهبادهای سمپاش