مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:552021-11-28اقتصادي

صدور مجوز واردات موقت ماشین آلات و خودروهای معدنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک گفت: با در نظر گرفتن جوانب حمایت از تولید داخل، مقرر شد برای ماشین آلات و خودرو های معدنی از جمله لودر با قدرت بیش از 320 اسب بخار، - معاون فنی و امور گمرکی گمرک، از صدور مجوز ورود موقت ماشین آلات و خودرو های معدنی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک گفت: با در نظر گرفتن جوانب حمایت از تولید داخل، مقرر شد برای ماشین آلات و خودرو های معدنی از جمله لودر با قدرت بیش از 320 اسب بخار، بیل مکانیکی با قدرت بیش از 300 اسب بخار و دامتراک و بولدوزر در هر قدرتی که به گمرکات وارد شدند، مجوز ورود موقت شش ماهه صادر شود.

وی افزود: مجوز ورود موقت برای ماشین آلات و خودرو های معدنی با گرفتن تضامین لازم از جمله تضمین بانکی یا سپرده نقدی برای بهره بردار و یا پیمانکارانی که طرف قرارداد بهره برداران هستند، صادر شده است در این باره درخواست های متعددی از سوی بهره برداران دارای جواز بهره برداری به گمرکات ارائه شده بود که با جمع بندی آن ها و در نظر گرفتن شرایط، مجوز ورود موقت به گمرکات کشور ابلاغ شد.

ارونقی گفت: این ماشین آلات و خودرو های معدنی در مقاطع مختلف به گمرکات کشور وارد شده بود، اما به دلیل برخی سودجویی ها و به منظور حمایت از تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز واردات موقت ماشین آلات و خودروهای معدنی

صدور مجوز واردات موقت ماشین آلات و خودروهای معدنی