مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-28اقتصادي

عقد 4 تفاهم نامه همکاری بین خراسان شمالی با آلماتی قزاقستان


در جریان سفر هیات تجاری خراسان شمالی به آلماتی قزاقستان، 4 تفاهم نامه در زمینه های تجاری، کشاورزی، گردشگری، علمی و پژوهشی امضا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سعید پور آبادی، رییس اتاق اصناف بجنورد در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به عقد 4 تفاهم نامه همکاری بین خراسان شمالی با آلماتی قزاقستان، اظهار کرد: با توجه به سفر هیات تجاری خراسان شمالی به آلماتی قزاقستان این سفر با هدف گسترش توسعه و مراودات تجاری به کشور قزاقستان انجام شد.

وی گفت: هیات تجاری استان در این سفر از بازار و ظرفیت های سرمایه گذاری کشور قزاقستان بازدید و با نمایندگان دولتی و بخش خصوصی کشور قزاقستان نشست هایی برگزار کردند.

رییس اتاق اصناف بجنورد از واگذاری 10 هکتار زمین به خراسان شمالی خبر داد و افزود: برای ایجاد مرکز نمایشگاهی، فروشگاهی، هایپر مارکت و سردخانه به کشور جمهوری اسلامی ایران با مرکزیت خراسان شمالی انجام گرفت تا محصولات کشور ایران در این مرکز عرضه شوند.

 پورآبادی گفت: این زمین در سفر بعدی اصناف بجنورد به قزاقستان به این استان واگذار خواهد شد.

رییس اتاق اصناف بجنورد با بیان این که کشور قزاقستان موافقت کرد که یک دفتر تجاری در ساختمان استانداری آلماتی به اتاق بجنورد به منظور انجام مراودات تجاری اختصاص دهد، افزود: این کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد 4 تفاهم نامه همکاری بین خراسان شمالی با آلماتی قزاقستان

عقد 4 تفاهم نامه همکاری بین خراسان شمالی با آلماتی قزاقستان