مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:402021-11-28اقتصادي

تمامی واحدهای سنگکی و بربری اسدآباد آزاد پز هستند


مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد از وجود 120واحد نانوایی شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد واحد نانوایی سطح شهرستان 22 واحد، - نانوایی های سنگکی و بربری بوده که تمامی این واحدها آزاد پز هستند.

مصطفی حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش قیمت انواع نان از روز گذشته در شهرستان اسدآباد، تصریح کرد: با توجه به آزاد پز بودن نانوایی های سنگکی و بربری شهرستان در حال حاضر قیمت نان سنگکی از 1300 به 2000 و قیمت نان بربری از 1250 تومان به 1600تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از 120 واحد نانوایی در حال فعالیت سطح شهرستان تعداد 70 واحد شهری و 50واحد روستایی است، تصریح کرد: چند سال پیش در شهرستان اسدآباد قرار بر آن شد که واحدهای نان لواش سطح شهرستان بخشی به آزادپز و بخشی به دولتی تقسیم شوند که با توجه به اینکه قوت قالب مردم اسدآباد نان است تمامی واحدهای نانوایی لواش به صورت واحدهای نانوایی دولتی و واحدهای نانوایی سنگکی به واحدهای آزادپز تقسیم شدند .

وی با اشاره به افزایش قیمت نان پیرو مصوبه کارگروه آرد و نان استان از روز گذشته تصریح کرد: در حال حاضر با افزایش قیمت نان در شهرستان نان تافتون به 900تومان و نان لواش به 450 تومان افزایش پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی واحدهای سنگکی و بربری اسدآباد آزاد پز هستند

تمامی واحدهای سنگکی و بربری اسدآباد آزاد پز هستند