مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-28فرهنگي

برترین های پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی «چتر زندگی» معرفی شدند


هیأت داوران پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» متشکل از «حسین مسافرآستانه»، «فرهاد قائمیان» و «عباس ملازینلی» برگزیدگان این جشنواره را معرفی کردند.

- ، در بخش موسیقی از بین نامزدهای اعلامی، تندیس جشنواره را به علی خاتمی برای نمایش قاصد اهدا شد و از محمد نادری به خاطر موسیقی نمایش سونات آخر پشت خط حامل تقدیر به عمل آمد.

در بخش بازیگر مرد، از سید محمد میکاییل حسینی بازیگر خردسال نمایش بی سر و زمین تقدیر شد.

در این بخش سیدپویا امامی برای بازی در نمایش 25 متر آرزو و محمدامین اسماعیلی با نمایش نبش کوچه بن بست به طور مشترک سوم شدند.

جایزه دوم به احمد صمیمی و امین وحیدپور از نمایش دومینو اختصاص یافت و سامان شکیبا برای بازی در نمایش حباب زیر آب رتبه اول را کسب کرد.

در بخش بازیگر زن، از آدرینا عالم رجبی بازیگر خردسال نمایش چندخوان تقدیر به عمل آمد و نرگس خاکسار برای نمایش نبش کوچه بن بست و ساغر کیخواه با نمایش آشوبگران مشترکا رتبه سوم را به دست آوردند، مارال ایزدبخش برای بازی در نمایش 25 متر آرزو رتبه دوم را کسب کرد و مهرنوش مقیمی به خاطر بازی در نمایش بی سر و زمین رتبه اول این بخش را به دست آورد.

در بخش ایده نمایش و متن، نورا لک برای نمایش سونات آخر پشت خط حامل و مهدی صالحیار برای نمایش نان رتبه سوم را کسب کردند، سعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی «چتر زندگی» معرفی شدند

برترین های پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی «چتر زندگی» معرفی شدند