مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-28سياسي

انتظارات مردم فرهنگی کردستان از استاندار جدید


مردم شریف و فرهنگی استان کردستان انتظار ویژه ای از استاندار جدید دارند تا با ورود کارساز خود در عرصه های مختلف گره های اقتصادی، سیاسی و امنیتی را بگشاید و گونه ای باشد مردم این اقدامات را به معنی کلمه در شغل و سفره خود احساس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، دوشنبه هفته گذشته دکتر اسماعیل زارعی کوشا از نیروهای بومی استان با حضور وزیر کشور به عنوان استاندار کردستان معرفی شد.

این جوان بومی، با توجه به استعداد و توانایی که دارد توسط شخص وزیر کشور در بین 20 گزینه مهم استانداری کردستان انتخاب شده و قطعا مردم کردستان در یک سال آینده شاهد مدیریت مردمی و انقلابی در تراز گام دوم انقلاب در استان کردستان خواهند بود.

برخلاف تبلیغ گسترده اصلاح طلبان در اذهان عمومی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولین دیگر در انتخاب زارعی کوشا برای تصدی استانداری کردستان نقشی نداشتند بلکه فقط دومینوهای موفقیت وی در مناصب مختلف عامل انتخاب زارعی کوشا در بین گزینه های دیگر استانداری بوده است.

استعفای سه معاون سابق استانداری توهین به مردم شریف کردستان بود و بار دیگر باندبازی و سیاست زدگی خود را با این عمل آشکار نمودند.

کارنامه موفق آقای دکتر زارعی کوشا در قم و نهاوند نقطه ای امید و آشکار برای موفقیت ایشان در استانداری استان کردستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات مردم فرهنگی کردستان از استاندار جدید

انتظارات مردم فرهنگی کردستان از استاندار جدید