مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:252021-11-28ورزشي

برای زنده ماندن هندبال کرمانشاه پای کار آمدیم


مدیر باشگاه هندبال 74 کرمانشاه با بیان اینکه ترکیب تیم را بازیکنان بومی تشکیل داده، گفت: می خواهیم هندبالیست های جوان را جمع و به آنها کمک کنیم تا هندبال کرمانشاه زنده بماند.

- میلاد صفری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول هندبال، اظهارکرد: این رقابت ها از 20 آذر با حضور 20 تیم در قالب چهار گروه پنج تیمی به شکل متمرکز برگزار می شود.

وی افزود: تیم 74 کرمانشاه در گروه ب با تیم های ثامن الحجج اراک، درنای مراغه، سنگ آهن بافق یزد و خرم آباد همگروه شده است.

مدیر آقایان باشگاه 74 کرمانشاه ادامه داد: تیم هایی که در این گروه قرار دارند، همه از تیم های ریشه دار و خوب هندبال کشور هستند و در این میان سبک بازی تیم خرم آباد شبیه تیم ما است.

وی با بیان اینکه تیم 74 کرمانشاه برای اولین بار است که در رقابت های لیگ دسته اول حضور پیدا می کند، عنوان کرد: شالوده این تیم را بازیکنان تیم درخشان تشکیل می دهند، تیمی که شروع شکل گیری آن از روستای محروم ده پهن بود و با بازیکنان مستعدی که داشت سال 1397 به لیگ دسته اول هم رسید، اما عدم حمایت های مالی از آن باعث شد تا نتواند در این لیگ باشد و سهمیه آن را به هیات استان دادیم و اکنون با آن سهمیه در لیگ دسته اول شرکت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای زنده ماندن هندبال کرمانشاه پای کار آمدیم

برای زنده ماندن هندبال کرمانشاه پای کار آمدیم