مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-28اقتصادي

اقتصادمقاومتی نسخه ای کارساز برای عبور از تحریم ها است


 استاندار کرمانشاه تحقق اقتصاد مقاومتی را نسخه ای کارساز و راهکاری موثر برای عبور از تحریم ها در شرایط تحمیل جنگ اقتصادی تمام عیار برشمرد و گفت: - با حمایت از تولید ملی، خوداتکایی، خودباوری و حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان و تولید محور و با نقش آفرینی مردم تحقق این راهبرد میسر می شود.

هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی بر کاهش وابستگی ها و تکیه روی مزیت ها و توان داخلی تأکید دارد و با افزایش بهره وری در یک اقتصاد دانش بنیان و ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی می توان ضمن تلاش برای تحقق این مهم بر پایه مشارکت مردم، از اقتصاد کشور در برابر تکانه های خارجی و خسارات ناشی از تحریم ها حفاظت کرد.

وی خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی خاطرنشان ساخت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مدیران باید کوشش مستمر و عزم جدی باشند و در نشست ها با هم اندیشی مسیر پیشرفت پروژه های تعریف شده را تسهیل و هم افزایی موثر ایجاد نمایند.

بازوند به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد اساسی و جدی در اقتصاد اشاره کرد و گفت: در این زمینه با گفتمان سازی و آگاهی بخشی باید اقتصاد مقاومتی را تبیین کرد، زیرا این راهبرد به معنای ریاضت کشیدن نیست بلکه سرفصلی برای مقاوم سازی اقتصاد در برابر تحریم های سخت نظام سلطه و حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصادمقاومتی نسخه ای کارساز برای عبور از تحریم ها است

اقتصادمقاومتی نسخه ای کارساز برای عبور از تحریم ها است