مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 22:452021-11-27ورزشي

سند ردکردن داور ویدئویی مجانی مورد تایید فیفا ازسوی فدراسیون فوتبال!


از مرداد ماه یک دستگاه VAR مورد تایید فیفا در کشور وجود داشت و اگر فدراسیون واقعا دغدغه اش استفاده از VAR بود، می توانست با این دستگاه، ورزشگاه آزادی را به سیستم کمک داور ویدیویی تجهیز کند.

- خداداد افشاریان شب گذشته ادعا کرد مجلس var فدراسیون فوتبال را گروگان گرفته و حاضر نیست اجازه بدهد فدراسیون از این تکنولوژی استفاده کند اما سندی به دست رسانه طرفداری رسیده که اثبات می کند این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد.

پیش از این رسانه ها نوشته بودند فدراسیون فوتبال در حالی اصرار به وارد کردن اسباب بازی هنگ کنگی از یک شرکت مشکوک به ارتباط با اسراییل داشت که از مرداد ماه یک دستگاه VAR مورد تایید فیفا در کشور وجود داشت و اگر فدراسیون واقعا دغدغه اش استفاده از VAR بود، می توانست با این دستگاه، ورزشگاه آزادی را به سیستم کمک داور ویدیویی تجهیز کند.

حالا از داخل فدراسیون فوتبال خبر رسیده؛ در تاریخ 16 شهریور ماه، یک شرکت ایرانی که نمایندگی یکی از چهار شرکت معتبر از نظر فیفا در زمینه سیستم کمک داور ویدیویی را دارد، نامه ای به فدراسیون فوتبال فرستاد و برای اجرای سیستم مورد تایید فیفا در بازی ایران و کره جنوبی اعلام آمادگی کرد.

این شرکت در نامه خود مدعی بود در تاریخ سیزدهم مرداد ماه هم نامه دیگری به عزیزی خادم داده و موضوع را مطرح کرده بود که حاضر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ردکردن داور ویدئویی مجانی مورد تایید فیفا ازسوی فدراسیون فوتبال!

سند ردکردن داور ویدئویی مجانی مورد تایید فیفا ازسوی فدراسیون فوتبال!