مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 22:352021-11-27اقتصادي

تولید مرغ در خراسان رضوی افزایش می یابد


مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تلاش می شود تا اواسط دی ماه تولید مرغ در استان افزایش یابد.

از این بابت هیچ مشکلی در تامین مرغ نخواهیم داشت.

- همچنین برنامه ریزی شده در ایام تعطیلات نوروز تولید مرغ تا 20 درصد افزایش یابد.

محمدمهدی یعقوب زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان تولید مرغ در استان اظهار کرد: پیش از این به طور متوسط در هر روز 570 تن مرغ در استان تولید می شد که تقریبا 55 درصد آن در مشهد و 45 درصد مابقی در شهرستان های استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه مصرف روزانه مرغ در خراسان رضوی 550 تن است، افزود: در حال حاضر قیمت مصوب مرغ منجمد 20 هزار تومان و قیمت مصوب مرغ گرم در بازار 31 هزار تومان به ازای هر کیلو است که در حال حاضر با توجه به افزایش تولید مرغ قیمت آن به کمتر از 30 هزار تومان رسیده است.

مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به تولید تخم مرغ در استان نیز تصریح کرد: در حال حاضر فرایند تولید تخم مرغ در استان به صورت مطلوب دنبال و پایین تر از قیمت مصوب توزیع می شود.

درخواست ما از مردم این است که در صورت مشاهده قیمتی بالاتر از نرخ های تعیین شده، موضوع را از طریق اتاق اصناف مشهد با شماره های 124 یا 31730 و یا شماره پیامک 3000134124 در میان بگذارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مرغ در خراسان رضوی افزایش می یابد

تولید مرغ در خراسان رضوی افزایش می یابد