مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 22:052021-11-27اجتماعي

روایتی از مدرسه امروزی!/ مدارس فاخر با معماری ایرانی ـ اسلامی+ تصاویر


سازمان نوسازی مدارس کشور معتقد است مدارسی که اکنون مطابق سند زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری ساخته می شود، فاخر، همگام با معماری ایرانی اسلامی و در تراز استانداردهای بین المللی است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: مقایسه مدارس کشورهای اروپایی و پیشرفته دنیا با مدارس موجود و یا در حال احداث کشورمان از دیرباز در محافل علمی، آموزشی و همچنین بین والدین دانش آموزان مرسوم بوده است.

در گذشته میزان انتقاد از مدارسی که ساخته می شد به مراتب بیشتر از آن چیزی بود که تصور می شود، اما با تصویب و شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب رسیده است، توجه به ساخت مدارس بزرگ، احداث مجتمع های آموزشی و همچنین مجتمع های حیات طیبه است.

در این راستا، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که متولی ساخت و ساز مدارس محسوب می شود، احداث مجتمع های آموزشی و مدارس بزرگ مقیاس و همچنین توجه به معماری فاخر مدارس را در دستور کار قرار داد.

* ساخت مجتمع های آموزشی و مدارس بزرگ مقیاس در کشور یکی از رویکردهای نوسازی مدارس است مجتمع های آموزشی و مدارس بزرگ مقیاس تمامی امکانات لازم برای تحصیل دانش آموزان را فراهم کرده است.

به گونه ای که دانش آموزان با ورود به مدرسه، کمتر علاقه ای به خروج از مدرسه نشان می دهند و تمامی امکانات و مواردی که برای یک تئاتر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از مدرسه امروزی!/ مدارس فاخر با معماری ایرانی ـ اسلامی+ تصاویر

روایتی از مدرسه امروزی!/ مدارس فاخر با معماری ایرانی ـ اسلامی+ تصاویر