مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:452021-11-27ورزشي

اولین دوره لیگ ورزش های الکترونیک ایران؛ ثبت نام از امروز


اولین دوره لیگ ورزش های الکترونیک ایران برای همه گروه های سنی (آقایان و خانم ها) با همکاری موسسه راوی نو و انجمن ورزش های الکترونیک ایران با هدف معرفی بیشتر بازی های الکترونیک در میان مردم به ویژه قشر جوان و مهیا شدن برای حضور در بازی های کشور تایلند و المپیک 2022 در کشور برگزار می شود.

احسان تکلو دبیر اجرایی اولین دوره لیگ ورزش های الکترونیک ایران گفت: این بازی ها در دو رشته پی اس و فیفا 2022 و دو مرحله استانی و کشوری برگزار و علاقه مندان می توانند از فردا تا 29 آذر به سایت esliran.

com برای ثبت نام مراجعه کنند و نکته مهم اینکه این بازی ها محدودیت سنی و جنسی ندارد و شرایط حضور در این مسابقات برای همه وجود دارد.

او با اشاره به اینکه بعد از پایان دوره اول و انتخاب 128 برگزیده، راه یافتگان لیگ وارد مرحله نهایی و مسابفات حضوری در تهران می شوند و در این مرحله هم سه نفر انتخاب و در نهایت یک نفر به عنوان برنده نهایی معرفی می شود که جایزه ای معادل 160 میلیون تومان دریافت می کند.

سلمان نصیری، مدیر عامل موسسه راوی نو هم با اشاره به اینکه جوانان ما وقت زیادی را در بازی های مختلف سپری می کنند از این رو لازم است متولیان و دست اندرکاران این حوزه ورود جدی تری داشته باشند و خوشبختانه اتفاق های خوبی در راه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره لیگ ورزش های الکترونیک ایران؛ ثبت نام از امروز

اولین دوره لیگ ورزش های الکترونیک ایران؛ ثبت نام از امروز