مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:002021-11-27سياسي

استاندار گیلان: با برداشت کنندگان غیرمجاز از بستر رودخانه ها برخورد می شود


استاندار گیلان، برداشت غیرمجاز از بستر رودخانه ها و خالی شدن حریم پل ها را منجر به ایجاد مشکلاتی برای مردم و تخریب زیرساخت ها دانست و گفت: به هیچ احدی اجازه سوء استفاده از بستر رودخانه ها را نمی دهیم و با متخلفان، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان، برداشت غیرمجاز از بستر رودخانه ها و خالی شدن حریم پل ها را منجر به ایجاد مشکلاتی برای مردم و تخریب زیرساخت ها دانست و گفت: به هیچ احدی اجازه سوء استفاده از بستر رودخانه ها را نمی دهیم و با متخلفان، برخورد می شود.

اسدالله عباسی در جلسه شورای معادن استان گیلان، با بیان اینکه برگزاری جلسات به صورت گزارش محور فایده ای ندارد و باید کاربردی باشد، اظهار کرد: مشکل معادن گیلان، به مسئله ای منحصر و خاص این استان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل برخی سیاست های نادرست، تامین مصالح ساختمانی و شن و ماسه به یک چالش تبدیل شده، بیان کرد: چرایی نبود یک معدن فعال و چشمگیر در گیلان، باید مشخص شود.

استاندار گیلان، استفاده ناصحیح از معادن، بروکراسی زائد اداری، پنهان کاری و عدم شفافیت؛ فساد و قاچاق را به دنبال دارد، گفت: وقتی معادن در اختیار پیمانکاران احداث پل، ابنیه و کنارگذر قرار می گیرد؛ استفاده چندمنظوره از آن و عدم شفافیت، منجر به دستور توقف عملیات برداشت توسط دستگاه های نظارتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: با برداشت کنندگان غیرمجاز از بستر رودخانه ها برخورد می شود

استاندار گیلان: با برداشت کنندگان غیرمجاز از بستر رودخانه ها برخورد می شود