مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 18:452021-11-27سياسي

برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه مازندران در سوادکوه


دومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران به میزبانی شهرستان سوادکوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سواد کوه، دومین یادواره 23 شهید رسانه استان مازندران با حضور خانواده های شهدای رسانه مازندران و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امام جمعه شهرستان سوادکوه(پل سفید)، امام جمعه موقت شهرستان سوادکوه(بخش زیراب)، فرماندار و معاونان فرمانداری، شهرداران و معاونان شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر های سوادکوه و مدیران ادارات و نهاد های و پدر شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی و برادر شهید مدافع حرم  سید روح الله عمادی در سالن زنده یاد رحمت الله حسن پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه برگزار شد.

*ارزشمندی شهدا امام جمعه شهرستان سوادکوه(پل سفید) با خیر مقدم به حاضران مراسم یادواره، گفت: با شنیدن روایت گری سردار دربندی در اعزام راهیان نور، عاشق روایت گری شدیم.

حجت الاسلام سیدمهدی جعفری، برگزاری دومین یادواره شهدای مازندران در سوادکوه را افتخاری برای شهرستان توصیف کرد و افزود: هر روز که می گذرد شهدا ارزشمند تر می شوند و ما باید تلاش کنیم در مسیر آنان باشیم.

*قلم هایی در مسیر هدایت مدیر مبارزه با فساد در تلاش هستند و سینه خود را در مسیر آماج تخریب ها و تهدیدها سپر کردند تا در مسیر آرمان های انقلاب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه مازندران در سوادکوه

برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه مازندران در سوادکوه