مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 18:402021-11-27اجتماعي

ضریب پوشش واکسن کرونا در روستاهای استان سمنان تقویت شود


استاندار سمنان با تاکید بر اینکه ضریب پوشش واکسن کرونا در روستاهای استان باید تقویت شود، گفت: برای ثبات این وضعیت و آبی شدن بقیه شهرها پروتکل های بهداشتی باید بیشتر رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیست، افزود: سلامت مردم از اولویت ها است و در این خصوص باکسی تعارف نداریم لذا برای آبی شدن سایر شهرها و ثبات وضعیت باید پروتکل های بهداشتی با شدت بیشتری رعایت شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه بازدیدها و نظارت در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در استان بخصوص در حوزه مدارس و اصناف باقدرت باید ادامه یابد، ابراز داشت: دانش آموزانی که شرایط واکسن داشته و هنوز دریافت نکردند، حتماً نسبت به دریافت آن اقدام کنند و در حوزه روستایی نیز اقدامات برای افزایش پوشش ضریب واکسیناسیون کرونا می بایست تقویت شود.

هاشمی با بیان اینکه اقناع سازی مردم در خصوص رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون باید پیگیری جدی تری شود، تصریح کرد: در حوزه شهری و روستایی به جهت مراقبت از سلامت دانش آموزان، بازدیدهای سرزده از مدارس در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک در دستور کار قرار گیرد.

وی بابیان اینکه در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف و کسبه، نظارت ها و بازدیدها به صورت مستمر و جدی ادامه دار باشد، افزود: در صورت تداوم و تکرار عدم رعایت دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب پوشش واکسن کرونا در روستاهای استان سمنان تقویت شود

ضریب پوشش واکسن کرونا در روستاهای استان سمنان تقویت شود