مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 17:502021-11-27سياسي

برخورد قاطع دستگاه قضایی استان قزوین با هرگونه ترک فعل مدیران


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین از برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با هرگونه ترک فعل مدیران امور اراضی در حوزه زمین خواری خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، علی فولیان در نشست مشترک مدیران قضایی و امور اراضی جهادکشاورزی استان قزوین که با هدف پیشگیری از تغییر غیر قانونی کاربری اراضی زراعی و باغی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: پدیده شوم زمین خواری به عنوان یک ناهنجاری و پدیده ضد اجتماعی و یکی از رایج ترین تخلفات و سو استفاده گری ها در کشور نام برد.

وی افزود: زمین خواران همواره به اراضی زارعی و باغات چشم طمع دوخته و کمر همت را برای تخریب اراضی کشاورزی بسته اند و با استفاده از نفوذ و گاهاً با همراهی برخی مقامات و شناسایی خلاء های قانونی و یا دور زدن قانون یا به جهت ضعف در نظارت دستگاه های مسئول، به صورت باندی و سازمان یافته مبادرت به تغییر کاربری غیر قانونی اراضی زراعی می کنند و از این راه ثروت های نامشروع هنگفتی به دست می آورند که منجر به نابودی زمین های کشاورزی شده و به نوعی این اراضی را از چرخه تولید خارج می کند.

علی فولیان در ادامه بیان کرد: این رفتار سودجویان علاوه بر ایجاد مخاطرات طبیعی و چالش های زیست محیطی و لطمات جدی بر تولید محصولات کشاورزی و آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضایی استان قزوین با هرگونه ترک فعل مدیران

برخورد قاطع دستگاه قضایی استان قزوین با هرگونه ترک فعل مدیران