مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 17:252021-11-27بين الملل

اتحاد قدرتمند ایران، روسیه و چین و سیاست خارجی طنزآلود جو بایدن


یک وبگاه تحلیلی آمریکایی با اشاره به شکل گرفتن ائتلاف ایران، روسیه و چین نوشت، رسمی شدن همکاری آشکار و فزاینده ایران، روسیه و چین نشان دهنده تقویت اتحاد قدرتمند ضد آمریکایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک وبگاه تحلیلی آمریکایی روز شنبه با اشاره به شکل گرفتن ائتلاف قدرتمند ایران، روسیه و دیود وو از تحلیلگران ارشد امور اقتصادی آمریکا در بخش هایی از این گزارش نوشت، ایران با حمایت چین و روسیه وارد دور جدید مذاکرات وین می شود.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران و ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه  نیز اخیرا در تماس تلفنی درباره امضای توافقنامه مشارکت راهبردی مشابه آنچه ایران در اوایل سال جاری با چین امضا کرد، گفت وگو کردند.

*ظهور محور چین،ایران، روسیه و چالش آمریکا در بخش دیگر این مطلب آمده است، لازم نیست دانشمند علوم سیاسی باشید تا ببینید که ظهور محور چین،ایران، روسیه برای به چالش کشیدن نظم بین المللی(ادعایی آمریکا) پس از جنگ سرد، مهم ترین تحول ژئوپلیتیکی دهه گذشته است.

بر اساس این گزارش، رسمی شدن همکاری آشکار و فزاینده بین این سه کشور نشان دهنده این است که پیوستن آنها به این ائتلاف کمک می کند تا به طور موثرتری به اهداف مشترک و انفرادی دست یابند، خواه سقوط دلار آمریکا به عنوان ارز جهانی، خط لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد قدرتمند ایران، روسیه و چین و سیاست خارجی طنزآلود جو بایدن

اتحاد قدرتمند ایران، روسیه و چین و سیاست خارجی طنزآلود جو بایدن