مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 16:002021-11-27سياسي

افزایش تمایل به زیارت در نوروز 1401


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این که محدودیت های سفر طی دو سال گذشته موجب تقاضای انباشته سفر شده است، گفت: - این تقاضا، تمایل به زیارت در نوروز 1401 را افزایش داده است.

علی اصغر شالبافیان اظهار کرد: اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر را در خراسان رضوی آغاز کردیم، چرا که علاوه بر بحث معنویت به دلیل حضور بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) و شوق زائران برای حضور در این جایگاه این استان الگویی برای تمام کشور خواهد بود و موارد گفته شده لزوم برنامه ریزی دقیق در حوزه سفر را مضاعف می کند.

وی ادامه داد: با شیوع پاندمی کرونا اگر چه ستاد خدمات سفر در کشور تعطیل نشده بود، اما به واسطه کاهش حجم کار، فعالیت آن نیز کمتر شده بود و اکنون در شرایطی قرار خواهیم گرفت که سفرها از زمان قبل کرونا بیشتر خواهد شد که این مسئله به هماهنگی بیشتری نیاز دارد.

رییس ستاد خدمات سفر کشور خاطرنشان کرد: بخش گردشگری از منظر اقتصادی و زیرساختی از جمله نیروی انسانی به شدت آسیب دیده است و ارائه تمهیدات زیرساختی به تلاشی مضاعف نیاز دارد.

شالبافیان تاکید کرد: تمهیداتی که باید اندیشیده شود فقط مربوط به حوزه زائران داخلی نیست، زیرا پس از 20 ماه بسته بودن مرزها، از سرگیری صدور روادید، تقاضای زیادی را ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تمایل به زیارت در نوروز 1401

افزایش تمایل به زیارت در نوروز 1401