مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 15:002021-11-27سياسي

مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها منصوب شد


مراسم معارفه مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها با حضور سرپرست معاونت امور بانکی و بیمه وزرات امور اقتصادی و دارایی و اعضای هیئت مدیره این صندوق برگزار شد.

- ، سمیع الله حسینی مکارم رییس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها در مراسم تودیع و معارفه آقایان سدیدی و آقابابایی مدیران عامل سابق و جدید این صندوق، قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را یک توفیق الهی برشمرد.

وی ادامه داد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها این توفیق را دارد که به 140 هزار بازنشسته ای خدمت کند که به طور میانگین 30 سال عمر خود را در راه خدمت به مردم سپری کرده اند.

حسینی مکارم این صندوق را یکی از عناصر مؤثر در بازار سرمایه و اقتصاد ملی دانست و اذعان داشت: صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها در سال های گذشته یکی از مجموعه هایی بود که در مسیر تحقق برنامه های وزارت اقتصاد حرکت کرده و کماکان می تواند به وزارت و دولت یاری رساند.

رییس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها جوانی را از نقاط قوت مدیرعامل جدید برشمرد و با اشاره به ریسک پذیر بودن جوانان افزود: آقابابایی دارای تحصیلات و تخصص مرتبط با ماهیت صندوق است و امیدواریم بتواند به صندوق تحرک بیشتری ببخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها منصوب شد

مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها منصوب شد