مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:502021-11-27سياسي

رویکرد توسعه متوازن در استان های کشور دنبال می شود


معاون وزیر کشور پیشبرد رویکرد متوازن را از اهم برنامه های وزارت کشور توصیف کرد و گفت: آمایش سرزمینی در استان ها مبنای برنامه ریزی اقتصادی و توسعه قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن کوشش تبار با عرض تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان و زحمت کشان عرصه اقتصاد و معیشت کشور، گفت: باید در تفکر و عمل، بسیجی عمل کنیم و مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور را به صورت جهادی جلو ببریم.

کوشش تبار در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه موضوعات و مسائل اقتصادی از اولویت دارترین مأموریت ها و اهداف وزارت کشور به عنوان دستگاه حاکمیتی و فرابخشی است؛ گفت: دغدغه اصلی دکتر وحیدی وزیر کشور حل مشکلات و دغدغه های اقتصادی مردم عزیز ایران است و باید با تمام ظرفیت های استانی زمینه را برای پیشبرد برنامه های اقتصادی دولت فراهم سازیم.

سرپرست معاونت اقتصادی وزارت کشور رویکرد توسعه متوازن در استان ها را از اهم برنامه های وزارت کشور در دوره جدید خواند و گفت: برنامه آمایش سرزمینی و فعال سازی هدفدار و اصولی از ظرفیت ها و مزیت های نسبی استان می تواند زمینه را برای یک توسعه متوازن و پایدار در کشور فراهم سازد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به ضرورت هماهنگی مستمر و مؤثر با معاونین اقتصادی استانداری های سراسر کشور اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی درست و کارآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد توسعه متوازن در استان های کشور دنبال می شود

رویکرد توسعه متوازن در استان های کشور دنبال می شود