مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:452021-11-27سياسي

مردم و عشایر ایلام نقش محوری در مقابله با دشمن بعثی داشتند


امام جمعه ایلام با اشاره به رشادت های مردم ایلام در دفاع مقدس، گفت: مردم و عشایر ایلام نقش محوری در مقابله با دشمن بعثی داشتند.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر شنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام با اشاره به نقش اصلی و محوری در دفاع مقدس توسط بسیج مردمی و عشایر استان برای مقابله با دشمن بعثی، افزود: آیت الله حیدری ایلامی در ابتدای دفاع مقدس نقش مهمی در ساماندهی طوایف مختلف برای مقابله دشمن داشتند و خلاء فرماندهی را در ابتدای جنگ که ساماندهی ارتش و بسیج وجود نداشت را پر کردند تا پشتیبانی لازم از جبهه های انجام شود.

وی بیان کرد: زحمات دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان قابل تقدیر است، امید است که برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان و کنگره ملی سه هزار شهید استان با اقدامات و برنامه های انجام شده، موجب ایجاد فضای شهید و شهادت در استان برای سال های آتی و ترویج این فرهنگ ناب در بین نسل جوان امروز و آتی شود.

امام جمعه ایلام افزود: اجلاسیه شهدای روحانی برای آشنایی عموم مردم با شهدای روحانی استان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و لازم است که در این اجلاسیه اقشار مختلف مردم از جمله دانشجویان و دانش آموزان حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و عشایر ایلام نقش محوری در مقابله با دشمن بعثی داشتند

مردم و عشایر ایلام نقش محوری در مقابله با دشمن بعثی داشتند