مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:152021-11-27بين الملل

دانشجویان معترص به توافقنامه انرژی مقابل آب بین اردن و رژیم صهیونیستی آزاد شدند


استاندار امان، پایتخت اردن اعلام کرد، 16 فردی که در خصوص اعتراضات به توافقنامه رژیم صهیونیستی و اردن مربوط به آب و انرژی یازداشت شده بودند، آزاد شدند.

- دانشجویان معترص به "توافقنامه انرژی مقابل آب" بین اردن و رژیم صهیونیستی آزاد شدند استاندار امان، پایتخت اردن اعلام کرد، 16 فردی که در خصوص اعتراضات به توافقنامه رژیم صهیونیستی و اردن مربوط به آب و انرژی یازداشت شده بودند، آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاسر العدوان، استاندار امان، پایتخت اردن به سایت رویا گفت، تعداد افراد آزاد شده 16 تن هستند.

خلیل عطیه، نماینده پارلمان اردن قبلا در توییتر نوشته بود: بازداشت کسانی که نظرشان و نظر ملت ما را علیه عادی سازی روابط بیان می کنند، ما را به زمان حکومت های نظامی بازمی گرداند.

عطیه خواستار آزادی فوری دانشجویانی شده بود که در پایتخت به دستور استاندار به دلیل مشارکت شان در اعتراضات علیه توافقنامه انرژی مقابل آب بین اردن و رژیم صهیونیسستی بازداشت شدند و به مدت 14 روز در مراکز اصلاح و بازپروری تحت بازداشت موقت قرار داشتند.

او همچنین خواستار آزادی فعالان و بازداشتی های دیگر شد.

دانشجویان دانشگاه اردن چهارشنبه تجمع اعتراضی را مقابل ساختمان ریاست دانشگاه اردن برگزار کردند که در جریان آن به توافقنامه آب که بین اردن و اسراییل امضا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان معترص به توافقنامه انرژی مقابل آب بین اردن و رژیم صهیونیستی آزاد شدند

دانشجویان معترص به توافقنامه انرژی مقابل آب بین اردن و رژیم صهیونیستی آزاد شدند